یواشکی دوست دارم

خرید بک لینک
با توام ای رفته از دست هرکجا باشم غمت هست کاش روز رفتن تو گریه چشمم را نمی بست رفتیو دلتنگیم در خانه تنها ماند بغض در وا شد تو رفتی غصه اینجا ماند رفتی و هر گوشه ای زیباییت جا ماند گریه ی من بی صدا ماند بی تو فهمیدم عذاب دل بریدن را از خودم از زندگی پا پس کشیدن را معنی با دیگرانت شاد دیدن را پس بده دنیای من را پس بده دنیای من را دلخوشی هایم مرده بعد از تو ای شب غمگین مرا آزرده بعد از تو آنچه با من بود بی تو ماندن بود در خیابان های باران خورده بعد از تو خواب رویا تو شوق فردا تو از جهان تنها تو رو می خواهم اما تو جای دل کندن جان بخواه از من من که میمیرم برای زندگی با تو یواشکی دوست دارم...

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: باتوام كهنه رفيق,با توام کهنه رفیق,با توام کوبانی,با توام ای حضرت باران,با توام ای شعر,من باتوام,اهنگ باتواميرتتلو, نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 3:59

سلام به همگیحالتون خوبه؟من...ای بدنیستم خداروشکر....5شنبه این هفته قراره بریم حرم البته من شایدنرم ینی حوصلشوندارم مخصوصا اینکه بادوستام برم ای کاش پسربودم خیلی راحت خودم میتونستم برموچندروزازهمه ی ادمادورباشم...دوره ...دوروووپدرم قراره5شنبه بره کربلا بااینکه خیلی اذیتم میکنه امادلم واسش تنگ میشه من خییییییییییلی زیادگریه میکنم...شایدبگین لوسم...اره شایدامایه اتفاقاتی توبچگی واسم افتاده که الان من اینجوری زودرنجم...به هرحال نبایدغمگین باشم من بایدبخندم باید..راستی وبه من موض وعه خاصی نداره همه چی داره هم شادهم عاشقانه...ولی اگه تک موضوعی باشه خیلی جالب نمیشه تکراری میشه... ارادت...پریا یواشکی دوست دارم...

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: دلنوشته,دلنوشته های عاشقانه,دلنوشته هاي دلنشين,دلنوشته های دلتنگی,دلنوشته غمگین,دلنوشته زیبا,دلنوشته های مادرانه,دلنوشته هاي مادرانه,دلنوشته های عاشقانه زیبا,دلنوشته پاییزی, نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 3:59

باورکنیدتک تک ادمهازخمی اند هرکس دردخودش رادارد دغدغه ومشغله ی خودش رادار باورکنیدذنهاخسته اند..قلبهازخمی اند...زبانهابسته اند برایدیگران ارزوکنیم بهترینهارا...یاری کنیم یکدیگرراتازندگی برایمان لذتبخش شود...ادمهاارام ارام پیرمیشوند..ادمهادریک لحظه بایک تلفن.. یک پیامک..یک جمله..یک اتفاق..یک دیررسیدن..یک نیامدن..یک بایدبروم..بایک تمام کنیم پیرمیشوند...ادمهارالحظه ها پیر نمیکنندادمهاراادمهاپیرمیکنند ...ارادتمند شماپریا یواشکی دوست دارم...

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: باورکنید تا ببینید,باورکنید تا ببینید وین دایر,کتاب باورکنیدتاببینید, نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 18:18

سلام به همگی عصرتون بخیر...

هیچی نمیخاستم بگم...فقط براتون ارزوی سلامتی دارم وامیدوارم حالتون

خوب باشه...

همین واسم دعاکنیدرفقاحاله من که عااااااااااالیست

یواشکی دوست دارم...

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: سلام,سلام دانلود,سلام عليكم,سلامتك,سلامتی,سلامات,سلام بمبئی,سلام دانك,سلام صبح بخیر,سلامت, نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 18:17

خدایا...دریافته ام کسیکه میگویدبرایم دعاکن ازروی عادت نمیگوید

کم اورده

است...دخل وخرجش دیگرباهم نمیخورد صبرش تمام شده است...ولی

دردهایشهنوزباقی مانده است...مهربانم...کاش میدانستی چقدردردناک

است شنیدن جمله ی برایم دعاکن خدایاکمکش کن...هنوزهم به معجزه

ی کرامتت ایمان دارد..ارادتمندهمه ی دوستان گلم پریا

یواشکی دوست دارم...

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: خدایا,خدایا شکرت,خدایا دوستت دارم,خدایا دلم گرفته,خدایا کمکم کن,خدایان مصر,خدایا خسته ام,خدایان یونان,خدایان ایران باستان,خدایا منو ببخش, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 18:17

کاش در زمان نوح به دنیا می امدیمسوار بر کشتی و ترک میکردیم همه ادمهای بد را... یواشکی دوست دارم...

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: کاشت مو,کاشان,کاشت ناخن,کاشی تبریز,کاشی,کاشی کاری,کاشت ابرو,کاشمر,کاش,کاشت مژه, نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 18:17

بیاییدبرای گردگیری افکارمان آتشی بیفروزیمکینه ها را بسوزانیمزردی خاطرات بد را به آتشو سرخی عشق را از آتش بگیریمو سر انجامآتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم یواشکی دوست دارم...

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: گل برای دوستان, نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 18:17

مرد خیلی بیشتر از یه دختره گناه دارهمرد لاک نمیزنه به ناخونش که وقتایی که غصه داره ناخوناشو نگاه کنه از ته دل احساس رضایت کنهمرد تو اوج تنهایش سرشو نمیزاره رو شونه دوستشو ودشو خالی کنهمرد وقتی با همه لج میکنه نمیتونه موهاشو از ته کوتاه کنه به نشونه اعتراضیه وقتایییه جاهاییباید گفتمیم مثل مرد یواشکی دوست دارم...

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: میم مث مرد,میم مثل مرد,میم مثل مرد جواد یاکوزا,میم مثل مرد مشتی,میم مثل مردن,میم مثل مرد سرمه, نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 18:17


من…!

مرا که میشنـاسی؟! خودمم

کسی شبیه هیچکس!

کمی که لابه لای نوشته هایم بگردی پیدایم میکنی

مهربان، صبور، کمی هم بهانه گیر

اگر نوشته هایم را بیابی ، منم همان حوالی ام!!


یواشکی دوست دارم...

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: کسینجر,کسینوس,کسیکه,کسینجر ایران,کسینوس فی چیست,کیسینجر اسلام, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 18:17

بداخلاق نیستم فقط تمام خوش اخلاقیم رابرای یک نفرکنارگذاشته ام...اونم

معلوم نیس کدوم گوریه عتیقه... والاااامسولین رسیدگی کنن لطفا

یواشکی دوست دارم...

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: عتیقه,عتیقه جات,عتیقه فروشی,عتیقه های کشف شده جدید,عتیقه فروشی های تهران,عتیقه های کشف شده,عتیقه شناسی,عتیقه های دوره هخامنشی,عتیقه جات زیرخاکی, نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 18:16

صفحه بندی